Työturvallisuuskeskus 2016

Vuosi 2016 oli Työturvallisuuskeskukselle muutosten vuosi. Uusi toimitusjohtaja aloitti työnsä, toimistossa siirryttiin tiimimäiseen työskentelyyn ja uuden strategian valmistelu käynnistyi. Toimialaverkoston yhteistyötä edistettiin ottamalla käyttöön Hanketori-toimintamalli.

Monipuolista koulutustoimintaa

ttk_icon_osallistujia2Työturvallisuuskeskus järjesti lähes 400 tapahtumaa, joissa oli mukana noin 10 000 osallistujaa. Avoimen koulutuksen tapahtuma- ja osallistujamäärä kasvoi edellisestä vuodesta ja tilauskoulutuksen laski.

ttk_icon_arvosanaSähköinen koulutuspalaute otettiin käyttöön. Kokonaisarvosana koulutuksista oli kiitettävä. Parhaan arvion sai kouluttajien asiantuntemus ja opetustaito.

ttk_icon_korttiTyöturvallisuuskortti- ja Työhyvinvoinvointikortti-koulutusten sisältöjä ja koulutusmateriaaleja uudistettiin. Koulutusten määrä oli edellisten vuosien tasolla.

Hanketori toimialaverkoston käyttöön

ttk_icon_hanke

Hanketoritoiminnan tavoitteena on löytää eri toimialoille yhteisiä teemoja ja hankkeita sekä lisätä toimialarajat ylittävää yhteistyötä.

Toimialaverkostossa on mukana noin 200 jäsentä, jotka edustavat työnantaja- ja palkansaajaliittoja.

Työsuojelutietoa työpaikoille

ttk_icon_lehti2Työsuojeluhenkilörekisterin kautta tavoitettiin noin 58 000 työsuojelutehtävässä toimivaa henkilöä.

Telma-lehden kokonaisjakelu oli yli 100 000 kappaletta ja numero tavoitti lukijatutkimuksen mukaan lähes 400 000 lukijaa.

Uusia tuotteita julkaistiin noin 30 kappaletta.

Verkkopalveluita uudistettiin

ttk_icon_koulutus Uudistuksessa ttk.fi-sivuston rakennetta pelkistettiin ja aihesivustoja koottiin yhteen. Tavoitteena on vastata paremmin erilaisiin tiedontarpeisiin ja selkiyttää Työturvallisuuskeskuksen tarjontaa.

Verkkopalveluihin tehtiin lähes 740 000 vierailua.

ttk_kouluttaa

Tutustu koulutustarjontaamme

Koulutuskalenteri
ttk_julkaisut

Julkaisut verkkokaupasta

Verkkokauppa
tyoelama2020-logo

Suomeen Euroopan paras työelämä

TTK on yksi Työelämä 2020 -hankkeen ydintoimijoista.

Työelämä2020 -hanke
eu_kampanja_2018